Voda
Pro vytvoření vody nám postačí jen pár kroků jako u oblohy
Vytvoříme si objekt potažený texturou "nodraw" neboli:
(Kliknutím zvětšit)
Mělo by to vypadat asi nějak takhle:
(Kliknutím zvětšit)
Ale vypadalo by to přeci jen blbě kdyby nám voda "vysela" ve vzduchu, taksi to trochu upravíme.
(Kliknutím zvětšit)
tak a teď si na horní stranu "vody" hodíme texturu vody.
klikneme na "Toggle texture application" zkratka shift+A a pak klikneme na horní stranu vody a poté na "Browse".
(Kliknutím zvětšit)
Do políčka "Filter" napíšeme water a vybereme si jednu z mnoha vod které tam jsou, dvojklikem potvrdíme náš výběr a pak už jen klikneme na Apply a texturu vody máme, ale to není vše.
Dále si vybereme "entity tool" zkratka shift+E a v seznamu si najdeme dvě položky:
1. Water_lod_control
2. env_cubemap
(Kliknutím zvětšit)
A umístíme je někam na mapu, je opravdu jedno kam.
(Kliknutím zvětšit)
A voda je hotova a plně funkční.
A jak zní už dost častá otázka: "Musím tyto dvě věci dělat pro každou vodu ?" odpověď zní ne !
Stačí opravdu jen jednou každá entita, na celou mapu.