Sklo normální


Abych vysvětlil pojem normální, jde o takové sklo, že když do něj střelíme "rozletí" se na více částí a v rámu okna nezůstane jediný střep.
pusltíme se do práce:
První co budeme potřebovat je nějaký otvor do kterého okno zasadíme např.:

(Kliknutím zvětšit)
Základ by jsme měli, teď si vytvořímeo objekt který nám bude představovat výplň rámu, neboli sklo a dáme mu texturu nodraw

(Kliknutím zvětšit)
zatím to vypadá takto:

(Kliknutím zvětšit)
teď pomocí "Selection tool" zkratka ctrl+S vybereme objekt a stiskneme ctrl+T tím jsme z objektu udělaly entitu a objevilo se nám takovéto okno:

(Kliknutím zvětšit)
Do políčka kde je napsáno "Func_detail" napíšeme "Func_breakable" a klikneme na Apply, takže okno teď vypadá takto:

Teď v menu najdeme a nastavíme toto:
1.)  Prop Data: Glass.Small (můžeme i Glass.Window)
2.)  Material Type: Glass

Pak už jen klikneme na Apply a poté na všechny strany které chceme aby byli viděny jako sklo aplikujeme texturu skla.
Hopla a dílo je hotovo, teď už jen zkompilovat mapu a hrajeme.

Vyhledávání

© 2009 Všechna práva vyhrazena.