ValveHammerEditor
Jednoduše řečeno, tento program slouží pro tvorbu map do nejhrannější multiplayerovky na světě, kterou je samozřejmě Counter-Strike. Ve Valve Hammer Editoru se tvoří mapy ve formátu .vmf (Valve Map File), to je něco jako textový soubor, který určuje kde má být jaká textura či entita, prostě všechno co v mapě vidíte je napsáno textem.
Každá mapa kterou budete tvořit je rozdělena na point entity, solid entity a neaktivní brushe. Point entity
- Jedná se zejména o světla, modely, player starty, a jiné.
Solid entity
- například rozbitná zeď, sklo, dveře a jiné.
"Klasické" brushe
- Jedná se o brushe, které nejsou moc interaktivní. Chovají se přesně tak jak jim předepisuje material system.
Zde budete mít návody jak VHE správně nastavit, prvbí místnost a takdál..
Vše co k VHE potřebujete tak to budete moc stáhnout v DOWNLOAD na našem webu