Sklo rozbitné

 


V tomto tutoriálu si ukážeme jak udělat okno (jak vyplívá z názvu) jaké je v mapě cs_office.
pusltíme se do práce:
První co budeme potřebovat je nějaký otvor do kterého okno zasadíme např.:

(Kliknutím zvětšit)
Základ by jsme měli, teď si vytvořímeo objekt který nám bude představovat výplň rámu, neboli sklo a dáme mu texturu nodraw

(Kliknutím zvětšit)
zatím to vypadá takto:

(Kliknutím zvětšit)
teď pomocí "Selection tool" zkratka ctrl+S vybereme objekt a stiskneme ctrl+T tím jsme z objektu udělaly entitu a objevilo se nám takovéto okno:

(Kliknutím zvětšit)
Do políčka kde je napsáno "Func_detail" napíšeme "Func_breakable_surf" a klikneme na Apply, takže okno teď vypadá takto:

Teď v menu najdeme a nastavíme toto:
1.)  Prop Data: Glass.Small (můžeme i Glass.Window)
2.)  Material Type: Glass
3.)  Fragility: 250
4.)  Surface Type: Glass
Pak už jen klikneme na Apply a poté na *přední stranu skla aplikujeme texturu skla.
Hopla a dílo je hotovo, teď už jen zkompilovat mapu a hrajeme.


*Přední je zdůrazněno proto, že kdyby jsme aplikovali textutu na více než jednu stranu, tak by nám sklo nefungovalo

Vyhledávání

© 2009 Všechna práva vyhrazena.