Nastavení VHE


Při prvním spuštění VHE se Vám objeví okénko Configure Valve Hammer Editor. V něm vybereme záložku Game Configurations:

Konfigurace



Toto je pro úkázku nastavený VHE, ale nyní si popíšeme jednotlivé položky:
1.) Configuration - toto je vlastně takový název konfigurace a aby jste sem přidali nápis Counter-Strike, stiskněte Edit, poté Add, napište Counter-Strike a stiskněte OK
2.) Game Data files - sem přijde FDG soubor, takže stiskněte Add a najděte si ho na pevném disku
3.) Texture Format - formát textur do hry, pro Counter Strike 1.6 zvolíme WAD3 (HalfLife / TFC)
4.) Map Type - formát map do hry, pro Counter Strike 1.6 zvolíme HalfLife / TFC
5.) Default PointEntity class - zde nastavujeme, jaká funkce bude použitá primárně při entitách k hráčům, doporučuji zvolit info_player_start
6.) Default SolidEntity class - zde nastavujeme, jaká funkce bude použita primárně při entitách pevných bodů, doporučuji zvolit func_wall
7.) Game Executable Directory - zadejte cestu k adresáři cstrike
8.) Mod Directory - tuto položku nebudete používat, ale vytvořte ve složce Valve složku tfc a sem zadejte její adresu
9.) Game Directory - zadejte cestu ke složce Valve
10.) RMF Directory - sem zadejte adresu složky, kam chcete ukládat rozpracované mapy

Pokud jste všechno nastavili podle návodu, přepněte na záložku Build Programs

Konfigurace



V tomto okénku nastavujete, čím se budou mapy kompilovat do formátu .bsp. Pokud jste instalaci Zoner Half-Life Tools nechali beze změn (tj. instalace do Program Files), vyplňte formulář jako na obrázku.

Nyní už zbývá doplnit pouze textury. Přepněte na záložku Textures...

Konfigurace



... a stiskněte Add WAD. Nyní už postupně přidejte všechny .wad soubory, které máte ve složce cstrike (nevybírejte ze složky Valve, mapa poté nemusí fungovat!)

Konfiguraci VHE máme tímto hotovou. Příště si již vytvoříme první jednoduchou místnost.

Vyhledávání

© 2009 Všechna práva vyhrazena.