Dveře na tlačítko

 


Takže teď si vysvětlíme, jak udělat dveře na tlačítko.

První co si uděláme je nějaká místnost, dveře, a něco co bude představovat tlačítko.
aby sme se nezdržovaly konstrukcí tak jsem si již připravil pšechny potřebné věci:

(Kliknutím zvětšit)

Takže se pustíme do práce, pomocí "Selection tool" zkratka shift+S si vybereme dveře a stiskneme ctrl+T tim jsme docílily toho že z dveří jsme udělaly entitu se kterou je možno dále pracovat, vyskočí na nás takováto tabulka:

Na místo kde je teď napsáno "func_detail" napíšeme "func_door" samozřejmě bez uvozovek.
A máme takovouto tabulku:

Klikneme dole na Apply ale okno ještě nazavíráme ! Do políčka name napíšeme "dvere1" a vybereme "Move direction (Pitch Yaw Roll)" a podle pohledu zezhora vybereme směr pohybu dveří, poté překlikneme na záložku "Flags" a odškrtneme všechna políčka.

z tlačítka také uděláme entitu pomocí ctrl+T, vyskočí na nás takováto tabulka:

Na místo kde je teď napsáno "func_detail" napíšeme "func_button" samozřejmě bez uvozovek a klikneme na "Apply".
A máme takovouto tabulku:

Okno jesště nazavíráme ! V této tabulce neni nic moc důležitého ale můžete napsat do políčka name "tlacitko1", poté překlikněte na záložku "Flags" a zaškrtněte políčko "Don´t move".
Klikneme na záložku "Outputs" dáme "Add" a nastavíme toto:

A to by mělo být asi vše, teď už jen kompilovat a hrát...

Vyhledávání

© 2009 Všechna práva vyhrazena.